mandag 23. september 2013

AVSLUTNING!

Det blir avslutning for Drøbak 2001 i ball-bingen på Drøbak skole onsdag 25. sept. kl. 18.00- 19.00. Det blir en turnering med; to lag bestående av gutta på laget, og ett lag bestående av foreldrene. ( Dette blir siste sjanse til å vinne over gutta våre, så vi trenger ivrige foreldre med vinner-instinkt...) Alle må møte opp, og heie på Drøbak 2001 for aller siste gang!!!

Jeg ønsker å takke foreldre og barn for 6 flotte år. Siden jeg så de søte små for første gang på Sagajordet som 6-åringer har vi opplevd mye! Det har vært mange øvelser, skrubbsår, tårer, heiarop, smil, finter, mål, konkurranser,- og mye latter. For jeg synes at vi først og fremst har hatt mye moro både på treninger, kamper og turneringer!! For vi har vært med på mange turneringer..... og det gjeveste var vel Ø-bollen i sommer. Det var en kjempeflott tur!
Det er en flott gjeng, og jeg håper og tror at mange av dem vil ha stor glede av fotballen i mange år fremover! Jeg kommer til å savne treningene med "bare" Drøbaklaget, men jeg gleder meg også til å fortsette videre med gutta når vi slår sammen alle skolelagene over høstferien. Det har vært en fin tid, og nå starter neste kapittel i DFI! Jeg vil også takke Trygve, Atle og Tom for flott innsats!!!
Sees på onsdag ( med joggesko...)

Mvh Øyvind

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar